Suggesties en klachten

Heb je suggesties of tips voor ons waarmee we onze zorg en/of dienstverlening kunnen verbeteren? Graag horen we dit van je. Je kunt je suggestie doorgeven aan je behandelaar of begeleider.

Soms gaan er dingen anders dan je zou willen, of maakt iemand een fout. Spreek je behandelaar of begeleider gerust op dingen aan. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met zijn of haar leidinggevende of neem contact op met onze directie voor een bemiddelingsgesprek. Dan proberen we er samen uit te komen.

Bij het indienen van een klacht kun je kosteloos gebruik maken van ondersteuning door een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Hiervoor kunt u contact opnemen met het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ):
Molenstraat 30
4201 CX Gorinchem
0183 – 682829
info@cbkz.nl

Klachten regelement

Wil je hier meer over weten? Download dan het Klachtenreglement 2017

DELEN

Tweet about this on TwitterShare on Facebook