Suggesties en klachten

Heb je suggesties of tips voor ons waarmee we onze zorg en/of dienstverlening kunnen verbeteren? Graag horen we dit van je. Je kunt je suggestie doorgeven aan je behandelaar of begeleider.

Het kan voorkomen dat je ontevreden bent over je behandeling of het gedrag van medewerkers van Terwille. We willen het liefst dat je over jouw klacht praat met de persoon waar de klacht over gaat. Als dat niet lukt, kun je naar de leidinggevende van die persoon gaan. De meeste problemen zijn snel en makkelijk op te lossen. Vind je het lastig om direct het gesprek aan te gaan? Je kunt je klacht bespreken met onze bestuurder. Stuur hiervoor een brief naar:

Terwille
t.a.v. de bestuurder
Postbus 1497
9701 BL Groningen
directiesecretariaat@terwille.nl

Officiële klacht indienen

Ben je ontevreden over de uitkomst van het gesprek met de bestuurder? Je kunt een officiële klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ), waar wij bij aangesloten zijn. De klachtenfunctionaris geeft gratis hulp en advies bij het op papier zetten van uw klacht.

CBKZ*
Antwoordnummer 570
4200 WB  GORINCHEM
klachten@cbkz.nl
0183-682829

*CBKZ is tevens beschikbaar als klachtencommissie indien nodig.

Klachtenregeling

Wil je hier meer over weten? Download dan de Klachtenregeling